paź132008aaq Komentarze: 0
Bezpieczeństwo
39,1 m drogi hamowania to trochę więcej niż potrzebuje A6, ale mieści się ten wynik w granicach, do których wielu konkurentom daleko. Seryjnie montowane są poduszki przednie i boczne, ale za tylne boczne i osłaniające głowę trzeba dopłacić. Do standardu należą ESP, pięć zagłówków i również pięć trzypunktowych pasów bezpieczeństwa.
Audi AllroadEkonomia
Do wysokiej ceny auta dochodzą jeszcze wysokie stawki podatku i ubezpieczenia. Dobrze, że silnik TDI zadowala się tańszym olejem napędowym. Częstotliwość wymiany oleju silnikowego i obowiązkowych przeglądów wynosi w Polsce co 15000 km w Niemczech trzeba to robić co 35000 km - system Long Life.
paź132008quattro Komentarze: 0
Podwozie
Podczas normalnej jazdy pneumatyczne zawieszenie jest obniżone. Allroad daje się prowadzić równie dobrze jak Audi A6 Avant. Jest bardzo aktywny i nie ma nic z flegmatycznych aut terenowych. Po zmianie obciążeń na zakrętach jego tył ucieka wyraźnie na zewnątrz. Ale montowany seryjnie ESP pomaga w szybkim opanowaniu tej sytuacji.
Komfort jazdy
Wnętrze Audi AllroadNie tylko zmienny prześwit poprzeczny, ale i bardzo dobre zawieszenie zapewniają wysoki komfort jazdy. Wszelkie nierówności nawierzchni pochłaniane są wzorowo. Fotele Audi są też bardzo wygodne. Bogate jest wyposażenie seryjne obejmujące automatyczną klimatyzację, alufelgi, relingi dachowe oraz siatkę oddzielającą bagażnik. Jednak przy wysokiej cenie auta dziwne jest, że aluminiowe aplikację kosztują w Polsce dodatkowych 500 Euro a mechanizm odłączenia poduszki powietrznej pasażera z przodu 100 Euro.