Podwozie
Podczas normalnej jazdy pneumatyczne zawieszenie jest obniżone. Allroad daje się prowadzić równie dobrze jak Audi A6 Avant. Jest bardzo aktywny i nie ma nic z flegmatycznych aut terenowych. Po zmianie obciążeń na zakrętach jego tył ucieka wyraźnie na zewnątrz. Ale montowany seryjnie ESP pomaga w szybkim opanowaniu tej sytuacji.
Komfort jazdy
Wnętrze Audi AllroadNie tylko zmienny prześwit poprzeczny, ale i bardzo dobre zawieszenie zapewniają wysoki komfort jazdy. Wszelkie nierówności nawierzchni pochłaniane są wzorowo. Fotele Audi są też bardzo wygodne. Bogate jest wyposażenie seryjne obejmujące automatyczną klimatyzację, alufelgi, relingi dachowe oraz siatkę oddzielającą bagażnik. Jednak przy wysokiej cenie auta dziwne jest, że aluminiowe aplikację kosztują w Polsce dodatkowych 500 Euro a mechanizm odłączenia poduszki powietrznej pasażera z przodu 100 Euro.
Dodaj komentarz